Συγκέντρωση

Το μυαλό οδηγεί το σώμα να εκτελέσει.Χωρίς νοητική συγκέντρωση μόνο το μισό όφελος παίρνει κανείς  απ΄ τις ασκήσεις.

 

Έλεγχος

Απαιτεί απόλυτο έλεγχο των μυών για να προλαμβάνονται οι τραυματισμοί.

 

Αντοχή

 Αυξάνεται η αντοχή.

 

Χαλάρωση

Μέσω της σωστής αναπνοής οξυγονώνεται το σώμα και επέρχεται η χαλάρωση και το αίσθημα της ευεξίας.

Τελευταία Νέα

H μέθοδος Πιλάτες είναι μία αυτο-βιωματική μέθοδος εκγύμνασης η οποία σχεδιάστηκε από τον Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Ο Πιλάτες γεννήθηκε στην Γερμανία και ήταν Ελληνογερμανικής καταγωγής. Το 1926 μετανάστευσε στην Αμερική και συγκεκριμένα στην Νέα Υόρκη όπου και άνοιξε το πρώτο στούντιο πιλάτες. Άρχισε να γίνεται γνωστός σε καλλιτεχνικούς κύκλους κυρίως χορευτών, για αυτό και
Εάν μπορούσαμε να συνοψίσουμε την πολυδιάστατη αποτελεσματικότητα της μεθόδου,σε μία φράση ,θα λέγαμε ότι χαρίζει ευεξία και ενεργητικότητα γυμνάζοντας ολοκληρωτικά και ενιαία όλο το σώμα,με έμφαση στους κοιλιακούς μύες.Όμως τα ευεργετικά αποτελέσματα της μεθόδου pilates είναι πολύ περισσότερα Έιναι «γλυπτική του σώματος» γραμμώνοντας και επιμηκύνοντας το σχήμα κάθε μύ Η μέθοδος είναι σχεδιασμένη, έτσι ώστε
Η μέθοδος  Pilates είναι μία επανάσταση στην προσέγγιση  του σώματος και της άσκησης.Ο έλεγχος του κέντρου του σώματος (κοιλιά)- που λειτουργεί σαν πυρήνας  της ενέργειας και στηρίζει τις λειτουργίες όλου του υπόλοιπου σώματος-είναι η βάση της μεθόδου και το μέσον, για να φτάσει κανείς στα εντυπωσιακά αποτελέσματα.Σαν ενεργειακή άσκηση ,βασίζεται  στη συνεργασία μυαλού και σώματος,προκειμένου
Μακριά,ευθύγραμμη, με γραμμωμένους μύες,σε όλο το σώμα,στενούς γοφούς και πολύ δυνατούς κοιλιακούς.Η στάση του σώματος είναι ευθυτενής και η σπονδυλική στήλη στην απόλυτη ευθεία ,έτσι ώστε το σώμα τελικά να κερδίζει μερικά εκατοστά σε ύψος.Απόλυτα επίπεδο στομάχι και κοιλιά.
Από την πρώτη στιγμή,η αίσθηση που αποκομίζει ο ενασκούμενος μετά από session,είναι αυτή του πλήρους φυσιοθεραπευτικού μασάζ,με θεραπευτικά αποτελέσματα,τα οποία διατηρεί  και για τις επόμενες μέρες,χωρίς να νιώθει΄’πιασμένος΄” ή καταπονημένος. Το σώμα σμιλεύεται με ευχάριστες φυσικές κινήσεις,η ένταση και το στρές ΄’εξατμίζονται΄΄ αποκτά ευλυγισία και ένα σώμα γεμάτο ενέργεια και υγεία.Σταδιακά,ο κάθε ενασκούμενος αποκτά όλο
Η μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους και είναι ιδιαίτερα ευεργετική,για την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων,που απορρέουν  από το σύγχρονο lifestyle.Άσχετα με το πόσο γυμνασμένος και fit είναι κανείς,η μέθοδος Pilates είναι η ιδανική άσκηση,που ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλου του κόσμου,από ανθρώπους που ανθρώπους που κάνουν καθημερινά ώρες καθιστικής ζωής,μέχρι αθλητές,Ο ίδιος ο J.H.Pilates,χαρακτήρισε
Τι είναι η μέθοδος Pilates
Η μέθοδος Πιλάτες αναπτύχθηκε πριν από 90 χρόνια,στην Αμερική από το Joseph Hubertus Pilates ο οποίος γνωρίζοντας σε βάθος την ανθρώπινη φυσιολογία θέλησε να δημιουργήσει ένα ποιοτικό και ολοκληρωμένο τρόπο άσκησης.Για το σκοπό αυτό,συνδύασε βασικές αρχές της γιόγκα και άλλων παραδοσιακών μεθόδων άσκησης που προέρχονται από τις ανατολικές φιλοσοφίες με τη δυναμική μεταγενέστερων δυτικών μεθόδων.
Studio Pilates «Power Stretch»

Θα μας βρείτε εδώ:
    Τηλέφωνο:       2645021961
   email:        info@power-stretch.gr
     Διεύθυνση:   Καραβέλα & Α. Κατωπόδη (Εμπορικό Κέντρο "In Center”), Λευκάδα
Επικοινωνήστε μαζί μας και κλείστε ένα δωρεάν δοκιμαστικό ραντεβού για να γνωρίσετε την μέθοδο Pilates.

Studio Pilates Power Stretch

Οι ασκήσεις Pilates με κύριο άξονα πάντοτε το κέντρο του σώματος (την κοιλιά) βασίζονται στις εξής αξίες:

  • ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ το μυαλό οδηγεί το σώμα να εκτελέσει.Χωρίς νοητική συγκέντρωση μόνο το μισό όφελος παίρνει κανείς απ΄ τις ασκήσεις.
  • ΕΛΕΓΧΟΣ απαιτεί απόλυτο έλεγχο των μύων για να προλαμβάνονται οι τραυματισμοί.
  • ΚΕΝΤΡΟ οι ασκήσεις ξεκινούν πάντα από το κέντρο του σώματος -την κοιλιά-
  • ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΥΚΛΙΚΗ ΡΟΗ από τη μια άσκηση στην άλλη και από την μια επανάληψη στην άλλη οι ασκήσεις εκτελούνται με ροή
  • ΑΚΡΙΒΕΙΑ κάθε κίνηση έχει το σκοπό της και κάθε επανάληψη έχει υψηλή ποιότητα
  • ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ μας μαθαίνει πως να στηρίζουμε το σώμα μας και συγχρόνως μας δυναμώνει μυϊκά,έτσι με αυτόν τον τρόπο ελευθερώνονται οι αρθρώσεις και τα άκρα και η σπονδυλική στήλη.Οι μύες επιμηκύνονται το σώμα μακραίνει και φαίνεται πιο αδύνατο και σφιχτό.
  • ΑΝΤΟΧΗ αυξάνεται η αντοχή
  • ΑΝΑΠΝΟΗ η αναπνοή βοηθάει στον έλεγχο των μυών και συμβάλει στην εξοικονόμηση ενέργειας,(η εισπνοή βοηθά στην έκταση και η εκπνοή στην κάμψη.
  • ΧΑΛΑΡΩΣΗ μέσω της σωστής αναπνοής οξυγονώνεται το σώμα και επέρχεται η χαλάρωση και το αίσθημα της ευεξίας.